Gå til innhold

Updates.. Min e30 cab

Share

Anbefalte innlegg

Dette er da maskinen min, en bmw e30 325 cab, med 138000 på telleren, motoren går veldig fint. meget påkostet.. mer info/bilder kommer da jeg er ferdig med den, desverre ble jeg medlem så sent at jeg ikke fikk laget noen tråd om den, men her er det ikke spart på noe :) kommer mer bilder av bilen i solen, her er det masse nytt: invendig nye svarte skinn stoler å sete bak med nakkestøtter. veldig strøkent motor rom, med lakkert svart toppdeksel med masse flakes i. bagasjen ligger 2 forsterkere som begge drar 2 10" som er gjemt bak baksete slik at dem er det ikke mulig å se, spiller meget bra. bilen er senket rundt med koni justerbare sport dempere, front: brock b1 8.5" (225 40 17) bak: 10" (235 35 17). neste gang tror jeg jeg kommer til å velge 215 40 17 på front hjula, ettersom kjøre banen er litt bred, sporer litt for mye. ellers sitter det schmeidman grenrør med spesial tilpasset simons anlegg til dtm pottene bakerst 2x2 78mm

Updates..

Da har Claus sendt felgene, så da er dem på vei :) gud som jeg gleder meg til å se dem på bilen :)

Bak blir det montert justerbart senkesett, men venter til jeg får felgene så jeg får se hvor lav jeg kan ha den, tror felgene kommer til å stikke litt ut :) men det blir tøft.. + slippe den 1cm ned fremme.

Da er også Carbon Panser og Speil kjøpt inn.. Så nå venter jeg egentlig bare på Sommern :)

Legger inn et bilde av hvordan den var før den ble lagt under kniven.

wbjltyptxwz9rvrghaqs.jpg

Grei kant bak på dem da 12cm, og 9cm på fram felgene :)

h9bwtgo1f1j6f5gcr88v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser rått ut, men skulle gjerne sett den i en farge ala Jet Black eller noe, er ikke så stor fan av lilla!

denne blir veldig annerledes i sola, er nesten mer blå, med mye effekt i, prøve å få tatt noen bilder om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som en pen bil ja, mangler røde baklys.

onkel blå er vel ikke begeistret for dem parklysene dine.. hadde ikke gjort noe om du hevet den litt bak.

tenkte på det med å heve den litt bak jeg også, pappa strir litt om det han også :) men slik jeg ser den nå så er stylingen helt jevn rundt bilen, hever jeg den bak vill den få den tysker stuken. Er det så kult når den er stylet så mye som denne da? røde bak pærer er bestilt :), men har politiet noe med hvordan parklys man har da? så lenge dem ikke blinker seff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir vell til jeg heiser den litt bak. men å senke den mer foran da blir den ikke kjørbar så det kan jeg ikke :D

hatt to cab`er selv med samme front, så det går godt å senke mere. :wink: På den ene var det ca 2.5cm klaring forran på fronten inkl cat-killer.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...