Bmw.528IA.2000 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Er det noen her som har handlet CZT.no i det siste? Har bestilt og betalt 2 stk Carbon Emblem men har ikke sett noe til de... Går jo ikke an og få fatt i de på tlf heller. Har en mistanke om at jeg er blitt lurt:(
GiljeN Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 trodde de hade lakt ned for et par år siden jeg :S men var og da kjent for å ta lang tid..har også vert med i tv2 hjelper deg.da de sa de kunne skaffe en helt ny cagiva mito..kunden betalte 50,- tusen på forskudd å så aldri noe sykkel
Tommy Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Er det noen her som har handlet CZT.no i det siste?Har bestilt og betalt 2 stk Carbon Emblem men har ikke sett noe til de... Går jo ikke an og få fatt i de på tlf heller. Har en mistanke om at jeg er blitt lurt:( De holdt til rett nede i gata her, men har ikke vært noen aktivitet der på moen år.
Bmw.528IA.2000 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Så no bare melker de sånne som meg Kunne like godt tørket meg i ræven med de 800. Får vel bare bestille de et annet sted ja.
GiljeN Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 var vell noe far og sønn bedrift dette her ? har loppa en del for penger de kara der..løyet å skrøydet en del er en del år siden jeg hørte noe fra de..da lå de i gata der sandnes brukt bil er nå i sandnes ved stavanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå