Sir Hofstad Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Spørs på takst fra IF etter skade. Blir det kondemn er det en rimelig sprek motor med alt tilhørende ts... papir på bytte av motor på merkeverksted(ca 160) El vifte,vannpumpe, oljekjøler,IC osv. Motor kan prøves med bare chip neste helg på BMWCCN pussetreff og Lånke dagen etter. OBS! Forbehold om at det ikke bli kondemn
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Blir real, og du du kian blås dett du vil
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Bilen er hentet fra Kuwait, og der er den levert org uten kat og o2-sensor. Betyr at den blir godkjent med kompressor. Kan vurdere løst salg, men personlig ville jeg montert den på denne motoren som går som f... i utgangspunktet.
Bimmerlars Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Driver å overhaler en M50B25 serru, så derfor jeg er interessert i delene løst Har du noen bilder av det her? Braketter osv
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 jeg vil også kjøpe kompressoren hva e prisen ? vis det bilr delesalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå