Nummis Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Selger drivverket med bakstilling og oppheng til E34, Ingen ulyder i drivverk, hjullagere er bra. dette er ferdig demontert, så er klart til henting. Bilen blir spiker veldi snart, så hvis det er ønske om andre deler må du ta kontakt med en gang. Tlf 47 27 23 55
BMWtotti Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Instrumentpanel hvis alt virker og det er fra en automat. Pris?
Nummis Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Hei. ja, alt i panelet fungerer Er det stor forskjell fra automat til manuell da? 600,-?
BMWtotti Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Er spesielt det displayet som viser hvilket gir jeg er i som jeg trenger. Er umulig å lese hva det står i mitt. Så hvis det ikke er fra automat hjelper det meg ikke så mye, må nok bare lete videre
Nummis Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 jeg kan jo titte nermere på det neste helg, for mener å ha sett at det er "tall" som skal kunne lyse på det panelet.
BMWtotti Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Det skal være ett lite display i midten nederst hvor det står S,E eller * avhengig av hvilken mode girkassa står i. Også P,R,N,D,4,3,2 som hviser hvilket gir eller stilling girkassen står i. Er det kilometer display og sånt under speedometeret (Nederst i sirkelen) på dette? Tenkte å skifte dette også, da også disse krangler litt hos meg.
Nummis Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 BMWtotti skrev: Det skal være ett lite display i midten nederst hvor det står S,E eller * avhengig av hvilken mode girkassa står i. Også P,R,N,D,4,3,2 som hviser hvilket gir eller stilling girkassen står i.Er det kilometer display og sånt under speedometeret (Nederst i sirkelen) på dette? Tenkte å skifte dette også, da også disse krangler litt hos meg. da trur jeg det passer Er ikke digital km teller, men er km teller under/inni speedometer sirkelen.
Nummis Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 S.Hafsmo skrev: hva slags modell er dette? 1988
BMWtotti Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Nummis skrev: BMWtotti skrev: Det skal være ett lite display i midten nederst hvor det står S,E eller * avhengig av hvilken mode girkassa står i. Også P,R,N,D,4,3,2 som hviser hvilket gir eller stilling girkassen står i.Er det kilometer display og sånt under speedometeret (Nederst i sirkelen) på dette? Tenkte å skifte dette også, da også disse krangler litt hos meg. da trur jeg det passer Er ikke digital km teller, men er km teller under/inni speedometer sirkelen. Trenger nok ett med digital kilometer desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå