Willersrud Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Driver og skal faa start paa en s38m36 fra en m5 e34. men har litt problemer med kobling av morstikk , noen som har erfaring med dette , motoren staar i en e30 86 modell, ledningsnettet pa motoren er org. ledningsnettet i bilen er fra 320. skulle hatt noen koblingsskjema over sammenkbling av motorstikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Stian Willersrud ja. har sendt ett par pm til deg, så du er inne her ja. men gidder ikke svare de du har svindla!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Dette har jeg svaret på,men om jeg vil hjelpe en som er anklaget for svindel,trokke det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Stian Willersrud skulle vært bannlyst fra www.Bimmers.no så mange han har svindlet inne her som bl.a meg. du veit hva jeg snakker om stian.. bare så synd du ikke klarer å gjøre opp for deg på en voksen og anstendig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Dette tror dere nok ikke på, men jeg måtte bare låne kontoen til stian fordi det haster med å få den i gang (skulle brukes til drifting) Og nå er det vel ikke no vits i om jeg lager min egen konto og spør om samme spørsmålet, for da kommer dere til å mene at jeg er willers som har lagd ny. Hvis noen gidder å hjelpe meg så kan jeg bli kontaktet på 41560372 (Jeg vil ikke ha noe med det stian blir anklaget for å gjøre) Kan også bli kontaktet på bilforumet (brukernavnet mit der er burn out, det er jeg som eier bilen) Willers skulle bare hjelpe meg, derfor jeg bare lånte kontoen hans. Hadde vært utrolig kjekkt om noen hadde giddi å hjulpet meg, da jeg bare får holdt på med bilen i helgene og powerdrift serien har allerede starta :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Ingen hjelper en som har svindlet så sykt mye folk her inne, og som er så sykt full av løyner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå