Ullsokk Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 8.5 foran med 215/35 og 9.5 bak med 225/40. Fin strekk 5x120. ET35 Gått rundt 3-4000km, så er bra med dekk enda. Strøkne felger, eneste er et lite merke som jeg klarte å lage i den ene bakfelgen, men det såvidt synlig. 8000 evt bud. Kan også bytte i noen rimeligere og greie 17" og mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magso525i Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Flere bilder? av skaden på den ene felgen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Låner bilder fra da kristoffer hadde felgene jeg Har ikke noen bilder som er tatt med annet enn mobil. Skulle ta bilde av skaden da jeg var i verkstedet idag, men glemte det. Skal ta imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hehe.. sku egentlig kjøpt de felga av deg jeg, siden jeg allerede har bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hmm, lurer på hvordan bilen min hadde blitt med dissa. kan by deg 6000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 hehe.. sku egentlig kjøpt de felga av deg jeg, sidenjeg allerede har bilen Får komme å hente de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 hmm, lurer på hvordan bilen min hadde blitt med dissa. kan by deg 6000kr Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 lyst å bytte i de andre 17" jeg kjøpte av kristoffer? med et lite mellomlegg fra min side. har ikke bilde men kommer til skien igjen 13.mai om du er interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hei Må se noen bilder av de først. Er ikke sikkert jeg selger zitoene alikevel, ser ut som jeg får lønn en måned tidligere, og da ordner ting seg mest sannsynlig. Men får se 15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 jepp. Ta å send en pm eller noe om du skl selge så ser vi:) btw, de m3splitterene, kommer de snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pgice Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Ullsokk! jag är grymt intresserad av dom har du kvar fälgarna? jag har en Sterling Silver BMW M3-93 har haft Dotz Mugello 19" 8.5" fram och 9.5" bak tidigare så dina fälgar kommer att passa dom fälgarna jag har nu är BBS Challenge 17" 8.5" runt om om du är intresserad av ett byte bild på dom (skitiga på bilden) Edit: 8000 norska kronor är 9600 svenska kronor 3000:- norska kronor kan jag ge i mellanskillnad om du byter mot mina fälgar. problemet blir hur jag ska kunna ta mig till norge ? /Patrik Gårdewall Katrineholm Sweden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pgice Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 så whats the deal har du kvar fälgarna? förstår du svenska? kom igen nu lägg på ett kol!..som vi säger i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hehe, forstår deg jeg! Som sagt, så var det ikke helt sikkert om jeg skulle selge felgene eller ikke! Det blir til at jeg beholder de. Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pgice Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 ok då vet jag får jaga vidare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå