badsha Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 hei har lagt merke til at når jeg enkelte ganger starter bilem min så lyser d svaaaakt på instrumentet "batteri" og når jeg får den litt i høyere rpm på nøytral forsvinner den.. og kommer tilbake igjen med engang når den er på tomgang. men litt etter så forsvinner den helt.. hva kan d være???
Glennski Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Batterilampa indikerer vel at du bruker mer strøm enn det dynamoen klarer å lade. Prøv å slå av alle belastninger mens den går på tomgang og se om den slukker
Ron Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Sikkert spenningsregulatoren din som starer å bli dårlig, enkel sak å bytte. (2 skruer) http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=1 Halve prisen på GS gitt http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2311726022
kabeldeigen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hadde samme problemet på min gamle BMW, her var børstene nedslitt. Skiftet spenningsregulatoren, og alt i OK
Kennern90 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hva betyr Det ikonet i instrumente som vis et slags Tannhjul med Utropstegn i?
Glennski Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hva betyr Det ikonet i instrumente som vis et slags Tannhjul med Utropstegn i? Det betyr at gearkassa har gått i nødmodus.
Kennern90 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hva betyr Det ikonet i instrumente som vis et slags Tannhjul med Utropstegn i? Det betyr at gearkassa har gått i nødmodus. Er det farlig? eller bør jeg få fiksa det?
Kennern90 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 DEn kommer om morran når jeg starter bilen og drar til jobb. også borte når jeg kjører hjemigjen :S
Glennski Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Prøv å bytt olje og filter på kassa. Ta en diagnose om det ikke hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå