tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 noen som vet om det er mye styr med og ta ut dashbord i E30??? må sveise der som ledningene går fra sikringsboksen og inn i bilen, så må ha vekk ledningene. men er vel mye styr og få alt på plass igjen?? takker for alle svar
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Kan jeg bare si at det ikke er så mye stress? hehe.. Er selvfølgelig en del knoting og må skruer litt her og der. Men overhodet ingen umulig jobb.
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Kan jeg bare si at det ikke er så mye stress? hehe.. Er selvfølgelig en del knoting og må skruer litt her og der. Men overhodet ingen umulig jobb. det er jo bra:) men vet du om ledningene er merket? når jeg skal koble alt opp opp igjen tenkte jeg på.
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Ingenting er merket. Om du har dårlig hukommelse, så merk plugger du demonterer med f.eks maskeringsteip å tusj/penn. Plassering av plugger , mtp lengde på kabler, krøller og bøyer osv, gir seg veldig greit selv igjen etterpå. Men etter litt lesing i første post, så ser jeg hva du skal til med. Og om grunnen er at du vil bli kvitt kabler. Ja, da har du ett større problem. Skal du bli kvitt alle kablene som går inn til sikringsboks (med andre ord ha vekk sikringsboks) så må du ut med hele bil nettet.
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Ingenting er merket. Om du har dårlig hukommelse, så merk plugger du demonterer med f.eks maskeringsteip å tusj/penn. Plassering av plugger , mtp lengde på kabler, krøller og bøyer osv, gir seg veldig greit selv igjen etterpå. ok, den er god:) ser du skriver diverse E30 så lurte jeg på om du noen gang har vert borti at det er rustet i dreneringen under frontvinduet?? er så rustet hos meg at det er en stor dam hver gang det har regnet. renner ned med pedalene. er begynnt på pasasjer siden og!!
KalMar Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 jeg vill bare si.. merk uansett om du er raket forsker eller das graver !!!
Danny89 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 finner jo uansett koblingskjema på nett.. men er ikke værre enn noen teipbiter på ledningene så holder mann styr på det meste;)
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 finner jo uansett koblingskjema på nett.. men er ikke værre enn noen teipbiter på ledningene så holder mann styr på det meste;) ok:) men er vel en sånn helgejobb?? er vel ikke jort på et par timer?? bruker bilen hver dag til jobb.
KalMar Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 vis du har litt fart på arbeide så tenker jeg du klarer det på ei helg.. er vell nesten 4-5 timer å få ut dashen.. lykke til da !!!
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 vis du har litt fart på arbeide så tenker jeg du klarer det på ei helg..er vell nesten 4-5 timer å få ut dashen.. lykke til da !!! oki:) takker tar det til helgen
laxen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Å ta ut dashen i en E30 tar ikke 5 timer Greide dette selv uten noen spesielle kunnskaper, eneste jeg gjorde var å følge denne guiden. Tar maks 2 timer. http://home.comcast.net/~cdeegan9/dashboard/dashboard_1.html
manta-a Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 letteste e vel og trekke ut ledningsnettet ifra bak og legge det i motor rommet.vil ikke tro att du bruker så lang tid på det.etpar timer kanskje,gått det når æ har ribba e30 innvendig med ledningsnett.
winchester Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Å ta ut dashen i en E30 tar ikke 5 timer Greide dette selv uten noen spesielle kunnskaper, eneste jeg gjorde var å følge denne guiden. Tar maks 2 timer. http://home.comcast.net/~cdeegan9/dashboard/dashboard_1.html Ut i fra den guiden der må jeg si meg enig i tidsbruken!
LarsH Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 jeg har akkurat gjort denne jobben selv, men brukte ikke denne guiden, men brutke ikke mer en 8 10 timer på jobben tenker jeg + å sette det inn igjen da seff, eneste som er kronglete er vaierene til bryterne som man justerer hvor luften skal komme, og få dashen over ratt stammen. Uten det så var jobben grei.
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 jeg har akkurat gjort denne jobben selv, men brukte ikke denne guiden, men brutke ikke mer en 8 10 timer på jobben tenker jeg + å sette det inn igjen da seff, eneste som er kronglete er vaierene til bryterne som man justerer hvor luften skal komme, og få dashen over ratt stammen. Uten det så var jobben grei. ok:) høres jo greit ut, men det finner jeg vel fort ut når jeg setter igang. men har du vert bort i det som jeg har skrevet lenger oppe, det med rust i dreneringskanalene???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå