Bmwe30coupe Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 har et problem med instrumentene i min e30, det som er at diverse pærer inne i speedoen ikke virker: som pære til parkbrems og blinklys og diverse, plukket det ut idag og pærene virket. men ser det går 3 stikk inn til instrumentet et blått et gult og et hvit. men det som var rart var at det var bare koblet til 2 på mitt det var den blå og den hvite. så spørsmålet er hva er den gule til? leitet litt rundt inne i dashbordet for å se om koblingen hadde dette ned en plass men fant ingenting noen som vet hvordan det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 den blå går vel te klokke eller kjørecomputern.og den vite går vel te turteller og spedometer.så æ trur att den gule går te div lys.men ikke sikker da,,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30coupe Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 okey, men det som var så rart var at noen av lysene virket, var ikke alle. så.. men må vel kanskje leite og se om jeg kan finne den ledningen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Den gule er til kjørecomputeren. Har du ikke kjørecomputer er da det gule stikket i speedometerinnsatsen ikke i bruk. Det med at pærene dine ikke fungere kan være dårli kontakt i innsatsen eller du kan prøve og bytte pærene lell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30coupe Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 har sjekket pærene de virker fint de, er ikke gåene. tungvinne greier sånt. (hater elektrisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå