Kobar Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hei, fikk mangel på eu for rust på bremserør foran på e36`n. Er det godkjent om jeg bare kapper røre inne i motorrommet, og skjøter på med nye rør ut til bremseslangen? eller blir dette for "jalla"?
bue Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Om det bare er overfladisk rust, puss ned med sandpapir og lakker over, da stopper du angrepet. men om det er så ille at det kan fort bli lekkasje, må du bytte røra.
Bimmerlars Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Det holder å gjøre slik som du beskriver. Bare det ikke er noe rust på røra er det greit. Husk skikkelig klamring og røret kan ikke berøre karosseriet
Kobar Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 okei, da vil det bli gjort slik:) slenger på kobber-rør, så slipper jeg bry meg mer med dem. har det bak på bilen etter forrige eu-kontroll
Bimmerlars Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Den konkrete grunnen vet jeg ikke, vet bare at det står i bøkene for PKK at det ikke skal berøre noe. Gjelder også å stripse fast ting i bremserøra, det er heller ikke lov.
Kobar Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 dersom bremserør blir liggende inntil karosseri vil det ligge å gnisse, og dermed ruste raskere.. det sa verksmesteren da jeg måtte bytte bremserør første gangen!
Kobar Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 å dævven for en jobb å skifte røra foran på e36! noe trangere enn på søstra mi sin lancer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå