DiplomatV8 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Råe hjul vurderes solgt:) 8,5x20 og 10x20 TSW Sakta med inpress for 5-serie. Heilt rette felger og ikke kantkjørt. Ca 10cm kant på bakfelgene:) Med Goodyear F1 245/35-20 foran og 285/30-20 bak Dekka er kun kjørt noen mil og så godt som nye:) Kjøpt gjennon norsk goodyear importør. Pris Bud eller ca 12 000kr. Kun dekka koster ca 20 000kr nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Har du ett bilde av felgene? Noen sår i dem? Lurer litt på dette er like mine, som jeg har bare jeg har 19", hadde problemer med flasing på kanten, er dette tilfelle på disse? Er meget intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiplomatV8 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Har du ett bilde av felgene?Noen sår i dem? Lurer litt på dette er like mine, som jeg har bare jeg har 19", hadde problemer med flasing på kanten, er dette tilfelle på disse? Er meget intr. Du har pm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå