Hesleskaug Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Har problem med en turteller som ikke fungerer. Når jeg vrir om tenninga kommer den. Men så gir den seg like fort som den kom VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=t908OZtM ... annel_page Noen som kan hjelpe meg litt? På forhånd takk!
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Tipper problemer med spolen for turteller. Men for å være sikker, hva skjer med forbruksmåleren samtidig? Dør helt den og?
Hesleskaug Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Tipper problemer med spolen for turteller. Men for å være sikker, hva skjer med forbruksmåleren samtidig? Dør helt den og? Det la jeg ikke merke til. Skal sjekke i morra.
Hesleskaug Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Skjer med forbruksmåleren også. Vet du hva som er problemet?
Fliid Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Ved utslitte SI batterier kan man få mye rare fenomener med turtelleren og forbruk. Dette er noe jeg legger i den kategorien, så jeg setter en tier på SI batterier. For de som er oppmerksomme her på forumet og lagt merke til at jeg har nevnt SI batterier nå ved flere anledninger, så kan jeg legge til. SI batteriene er 2 stk. 3 V batterier. Fungerer som oppladbare batterier. Nå er sesongen for bil i gang, og mange tar bilen ut for første gang etter kanskje ett år, to, tre år. Instrumentet har da ligget ubrukt i denne perioden. Øvrige komponenter har og ligget ubrukt, så noen ganger så kan ting ordne seg selv ved litt bruk. Men nå har SI batteriene ligget å utladet seg i lang tid, dette gir da ødelagte batterier til slutt. Slik som vanlige batterier fungerer. Utladning, helt tomme. Umulige å lade opp igjen.
Hesleskaug Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Ved utslitte SI batterier kan man få mye rare fenomener med turtelleren og forbruk. Dette er noe jeg legger i den kategorien, så jeg setter en tier på SI batterier.For de som er oppmerksomme her på forumet og lagt merke til at jeg har nevnt SI batterier nå ved flere anledninger, så kan jeg legge til. SI batteriene er 2 stk. 3 V batterier. Fungerer som oppladbare batterier. Nå er sesongen for bil i gang, og mange tar bilen ut for første gang etter kanskje ett år, to, tre år. Instrumentet har da ligget ubrukt i denne perioden. Øvrige komponenter har og ligget ubrukt, så noen ganger så kan ting ordne seg selv ved litt bruk. Men nå har SI batteriene ligget å utladet seg i lang tid, dette gir da ødelagte batterier til slutt. Slik som vanlige batterier fungerer. Utladning, helt tomme. Umulige å lade opp igjen. Takk for infoen. Hvor sitter disse batteriene?
Fliid Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Splitt instrumentet, så ligger de i printbrettet som er i "glasset". Loddet fast til printbrettet.
D.Toft Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 er du heldig, så sitter ikke dine loddet, men er utbyttbare... mine var utbyttbare, 1986 320i e30...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå