gormie Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Har vært eier av denne siden september 08 og har så vidt begynt å fikse litt her og der på den. Ny front, side og baklykter er bestilt og ankommet, men ikke montert. Hadde en større utvendig jobb på den 1 mai i år og neste helg er det innvendig. Nærmere sommeren skal jeg få mer tid til å montere inn lyktene og få rutene litt mer mørkere. Her er noen bilder av denne gamle traveren fra 97. Oppdatert 040509 Flere bilder finner du her : http://photo.gormie.com/main.php?g2_itemId=9989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Strøkent motorrom! M-plast og litt senk, så har du en kongebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Kjempefin, Gorm! Du tok ikke turen inn på lørdag altså? Må jo få tittet litt på touringen din snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Takk, hyggelig! Eieren før meg senket den litt, jeg vet at jeg snart må ut med nye dempere og da kan jeg like godt bruke muligheten til å senke den litt mer. Den er litt myk etter flere rullende kilometer. Siden jeg tok over denne i septemer, har jeg kjørt litt over 24 tusen med den. Dr_S , Vi var på Hamar i helga og da ble det dårlig med farting. Bruker over 20 timer med polering og vaske på tralla. Så det må bli siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå