AH Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvordan kan jeg bli kvitt denne tikkingen `? redd d skal bli værre.. har byttet Olje på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 En M20 skal tikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvis ikke ventila er justert på en mannsalder kan det være smart å gjøre. Relativt enkelt å gjennomføre. Ellers er han over meg inne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Min ble bra når jeg skifta kam og vipparmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114695 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Takker og bukker har ikke vært skiftet olje på den på evigheter tror jeg.. nettopp kjøpt bilen og der var bunnpannen skvist så det ble byttet idag! stakkers bilen har ikke fått ny olje på evigheter tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Oljerøret på min var kokksa så da tok kammen helga. Et nytt olje rør er et godt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 tror det meste skal bli byttet ut på denne bilen i og med jeg har planer om strøken e30. handler inn strøkent skinn interiør imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 den skal tikke:D. er det voldsomt, sjekk ventiler og juster:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Når det gjelder m20/m30: En tikkende ventil, er en glad ventil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Når det gjelder m20/m30: En tikkende ventil, er en glad ventil Der kom du akkurat før meg, når det gjelder disse motorene er det bad shit hvis det ikke tikker lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Når det gjelder m20/m30: En tikkende ventil, er en glad ventil haha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå