kenneth535 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hei. jeg har en 535i automat. tenkte litt på og sette inn en manuell kasse fra m5. er dette mulig evt hvor mye jobb er det? har pedalsett osv
kenneth535 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 har noen foresten en gear kasse til salgs til en m5 så er det også fint e34
kbteknik Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 det går bra, bare sette på svinghjul clutch og ikke glemme laget i center av veiven, hadde nokk gått for en 535 man kasse disse er billigere og lettere og finne, men jeg har en m5 kasse liggene..
Dan327t Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 det går bra, bare sette på svinghjul clutch og ikke glemme laget i center av veiven, hadde nokk gått for en 535 man kasse disse er billigere og lettere og finne, men jeg har en m5 kasse liggene.. Hvor mye?
kenneth535 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 det går bra, bare sette på svinghjul clutch og ikke glemme laget i center av veiven, hadde nokk gått for en 535 man kasse disse er billigere og lettere og finne, men jeg har en m5 kasse liggene.. Laget i senter av veiven??? kan du forklare den litt nærmere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå