Gnirle Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Vurderer å bygge om min 318i til 325i, noen som har noen erfaringer/tips om dette? Takker for alle svar!
NiFtY Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 blir ikke lett å få godkjent lenger tror jeg. er nye regler ang forandring av forakselvekt. ellers er det vel tut og kjør:)
Olelink Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Som sagt over, så er nok ikke en 316, 318 eller 318is det beste utgangspunket da det er slutt på å få hevet akselvekten. Men start med og ringe BT samt sende dem en søknad.
Gnirle Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Planen var å hente en 325i i Tyskland, ikke momse eller tolle eller noe =P Å bare føre over alt ifra den til 318i. Ikke troa asså?
Olelink Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Planen var å hente en 325i i Tyskland, ikke momse eller tolle eller noe =P Å bare føre over alt ifra den til 318i. Ikke troa asså? Man må vel fremlegge momspapirer (motor fra utland) / kjøpekontrakt (motor fra innland) på motor ved godkjenning så å ikke momse kan staffe seg. Men du vil fortsatt få problem med framakselvekten din da en sekser veier mer enn en firer. Ikke for å være vanskelig vi sier dette, men slik er det. Ring BT og hør med dem, det handler om å få dem på "din side" i saken og da må man følge deres spilleregler
Gnirle Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Hmm.. Skal på BT i morgen å snakke med di mer da. =) Så får jeg se hva di sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå