CyRius Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Kan se på annonsen her: http://www.zett.no/bil__til_salgs.html?objectId=1564784 Er litt å gjøre med den, men det blir en fet bil når den er ferdig Les annonsen Står det meste der, men er det noe du/dere lurer på er det bare å sende melding eller ringe, men helst send sms. Så svarer jeg så fort jeg kan. Selges pga at jeg har fått for mye å gjøre. Send helst SMS, siden jeg er mye opptatt. Tlf: 414 42 410 Pris kan diskuteres ved hurtig avg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Er alt "m3" i glass fiber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyRius Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Er alt "m3" i glass fiber?? Ja alt er glass fiber, unntatt vingen, den er i noe gummi/plast, er ikke sikker på hva det er, men den er masiv iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyRius Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Hvordan er det med rust? Er ikke mye av det, men er noen små ting er det sikkert. Har hatt den opp med jekk. Å det er ikke noe serlig å se, men det er sikkert litt på di plassene som er standar på bmw e30'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Dette er en god pris hvis bilen er som oppgitt. Hadde du bodd i nærheten ville jeg komt å sett på Perfekt bane/prosjekt-bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyRius Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Dette er en god pris hvis bilen er som oppgitt. Hadde du bodd i nærheten ville jeg komt å sett på Perfekt bane/prosjekt-bil. Takk for det Ja er en bra bil. Litt er det jo å gjøre, men synes ikke det er en upris. Er villig til å gå ned litt på prisen ved rask handel å Blir i allefall en fet bil når den blir ferdig men har ikke tid til det selv desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Den har jo ikke takkassett/c-stolpe så da er den ikke komplett M3 i utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Lett hentet denne om den hadde vært nermere.. Har ikke tid til en slik tur helt ned til Ottestad med det første tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyRius Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Lett hentet denne om den hadde vært nermere.. Har ikke tid til en slik tur helt ned til Ottestad med det første tror jeg. Får si ifra om du får det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyRius Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg