sladjan Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Klarte å kjøre på en bil og bulke inn grillramma og knekke ene nyren, lurte på å bytte til 97 også. Er det bare å kjøpe 97ramma og sette på eller må jeg bytte frontplata også? Evt. mange skrua som ligge bak den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 skal vel bare holde og kjøpe ny grill da, hvor mange skruer det er husker jeg ikke men er 2 fester i hver av lyktene, og 4 på selve rammen mener jeg (husker ikke) trenger vel ikke å bytte plata hvis den er like hel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 den er hel ja, men ser at det står på koed at frontstykke skal kjøpe med...trodde selve innfestinga på 97front var anerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 du må nesten bare starte demonteringen og se, skal jo være en grei opprasjon dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 ikke noe problem, bare kjøp ny grillramme og sett over. bytta selv fra prefacelift til facelift på min e36. Er litt køddent å få av, tror det er 4 eller 6 skruer til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 du må nesten bare starte demonteringen og se, skal jo være en grei opprasjon dette Jeg leste en plass før at det var mye stress og masse klips bak grillramma, derfor jeg var litt skeptisk. Gidder heller ikke begynne å skru for så å finne ut at jeg mangler deler, for at bilen brukes daglig og jeg gidder ikke kjøre rundt med ting demontert heller litt bulka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 de klipsa er vel bare der skruene er festa, er ikke så mange sånne, bare pass på og ikke flytt så mye på de så skal det gå bra lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 to skurer til hver skjerm, og en til innerskjermen, 1 per lykt (lyktefestet), 2 til hver panserlås, og to på hver side inne med radiator... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 den er hel ja, men ser at det står på koed at frontstykke skal kjøpe med...trodde selve innfestinga på 97front var anerledes. Frontstykke er jo grillramma da. fra Koed: For at bygge fronten om på din bil skal du bruge: Venstre & højre frontgrill (nyre) samt et frontstykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 den er hel ja, men ser at det står på koed at frontstykke skal kjøpe med...trodde selve innfestinga på 97front var anerledes. Frontstykke er jo grillramma da. fra Koed: For at bygge fronten om på din bil skal du bruge: Venstre & højre frontgrill (nyre) samt et frontstykke. på dansk ja men på norsk er grillramme og frontstykke to forskjellige ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 ja, men takker for hjelp! Må bare få tak i en ny grillramme nå. Den jeg har er ikke så mye stress å fikse men gidder ikke å begynne med det nå. Lurer også på å gå for gamle grillen igjen, syns den gler bilen litt bedre når det er sedan. 97 grill passer bedre coupe syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 den er hel ja, men ser at det står på koed at frontstykke skal kjøpe med...trodde selve innfestinga på 97front var anerledes. Frontstykke er jo grillramma da. fra Koed: For at bygge fronten om på din bil skal du bruge: Venstre & højre frontgrill (nyre) samt et frontstykke. på dansk ja men på norsk er grillramme og frontstykke to forskjellige ting Sant det,men siden han skrev at han leste dette på Koed,så har han lest det på dansk,og da er det greit å få forklaring på hva danskene mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 ja, du sier jo noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 på dansk ja men på norsk er grillramme og frontstykke to forskjellige ting Sant det,men siden han skrev at han leste dette på Koed,så har han lest det på dansk,og da er det greit å få forklaring på hva danskene mener hehe ikke lett å forstå disse danskene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå