MR:BMW Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 vist det er noen som har bmw E36 coupe Høyre+Venstere framskjermer,grillholder og en frontfanger liggende hadde det vært fint om de tok kontakt. holder til i akershus. Tlf 47356890 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Har dette alt dette. det står på en M3 og er rustfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 vist det er noen som har bmw E36 coupe Høyre+Venstere framskjermer,grillholder og en frontfanger liggende hadde det vært fint om de tok kontakt. holder til i akershus. mye byr du. kan komme opp på døra så kan du bare pelle av det du trenger. på timen før jeg reiser hjem igjen. blir nå til uka evnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 evt så har jeg alt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 bump. ingen som har dette i oslo/akerhus området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Jeg har m3 frontfanger, grill ramme - Telemark - Skien - Porsgrunn !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå