fredsjo Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Har selv brukt det på vista, men XP er anbefalt ja. Alt av programvare, kabler mm. følger med.
JanneRX Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 En liten dum fråga. Vad kan man göra med programet? Verkar som de skiljer sig en hel del på vilket utstyr man använder.
fredsjo Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Er hovedsaklig ment for enkle operasjoner, slik som å kjøre en scan på bilen, slette feilkoder og justere service-intervaller.. Fredrik
JTS77 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Programvaren følger med ja, men følger det også med bruker manual?
fredsjo Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Hei Følger med installasjonsveiledning på norsk. Hadde vært svært omfattende å skulle skrevet en brukermanual til denne. Men det er egentlig nokså selvforklarende, og skulle det være noe man lurer på, så er det ofte lett å finne svar i div. forum, eller ta kontakt med meg. Fredrik
stian E30 cab Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Ønsker å kjøpe ett sett til 1190,-. Samme pris som de selger det for på Finn.no.
fredsjo Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Den er god! Bare send meg en mail på post@bilkabel.com med en bestilling, med adresse og alt slikt. Evt. legg inn en bestilling i nettbutikken min, www.bilkabel.com Forskuddsbetaler du med Paypal, eller velger oppkrav blir den sendt i morgen. Mvh Fredrik Sjølie
fredsjo Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Da var alle settene jeg hadde nå solgt, men får inn flere rett over helga, så er bare å bestille for de som vil ha Har mere snax til BMW i nettbutikken, www.bilkabel.com Samt LED-pærer til alle biler! Til alle dere som har bestilt, pakkene deres ble sendt i dag!
jojr Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Og kan det brukes på Windows Vista? Hadde problemer med å få Carsoft til å fungere på Vista 64bit....men det funker sånn noenlunde på 32bit...Anbefaler å bruke XP til dette. Har ikke skjekket om det er kompatibelt med Win 7 ennå Hei sliter med å finne kom port, jeg har brukt adapter til USB men finner ikke, noen med erfaringer
fredsjo Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Halla Ikke alle pc'r som har com-port nei. Vi selger denne overgangen for de som har PCMCIA-inngang på siden av laptoppen sin: http://bilkabel.com/index.php?main_page ... ucts_id=47 Mvh Fredrik
jojr Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Men nå kommer det ikke opp noen feil mld om com port etter at jeg stillte inn den, men nå kommer kommunikasjons indikatoren på programmet å så kommer det en melding om at MFC anwendung har sluttet å virke og vil bli avsluttet.
fredsjo Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Hmm, send meg en mail på post@bilkabel.com så skal vi nok finne ut av det
LarsFromasj Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Hvordan virker denne på E30 M3 med E36 M3 motor (S50B30)?
fredsjo Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Den støtter E30. Du kan lese mer her: http://bilkabel.com/index.php?main_page ... ucts_id=25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå