KristianEriksen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Har en 540 motor fra en 95 modell som jeg ikke har bruk for lenger siden jeg ikke har slik bil lenger. motoren er gått 128000 (kan ikke dokumenteres, men snakket med begge di forige eierene og begge sier det samme) prisen ser jeg for meg 8 lapper.
KristianEriksen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 holder til på karmøy rett utenfor haugesund.
KristianEriksen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 ja jeg er intresert. hvor mye anslår du sprute ditt er verdt? og er det vanskelig å få det til og virke på en m20b25 motor? aldrig vært borti datasprut før ser du.
KristianEriksen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 mtech 2 styling er også på ønskelisten.
Dirty Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 ja jeg er intresert. hvor mye anslår du sprute ditt er verdt? og er det vanskelig å få det til og virke på en m20b25 motor? aldrig vært borti datasprut før ser du. det er helt nytt så aldri testet det. 5 tusen kunne e tenke me for det. m20 passer det fint til
KristianEriksen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 hørt litt rundt. og de smt sprutene er det vist ganske mye kluss med. i og med at du må ha orginal hjerne i tillegg til sprutet. så er desverre ikke intresert i det sprutet
Pedi Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hvilken kasse sto det på denne motor opprinnelig? (og har du kasse??)
KristianEriksen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 nei har desverre ikke kasse til denne. og har heller ikke peiling hvilken kasse som sto på denne før. desverre. men jeg kan ringe og høre med gamle eieren i morgen. men lover ingenting.
Ceylon Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Er det grei sak å få denne nedi i e39`n min ferdig tut kjør.. Noen som vet. Har en 520i 96 modell
KristianEriksen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 det tror jeg skal gå bra. kansje Hylle vet?
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Ikkenoe stort problem å få denne ned i en e39. Men det er jo selvsagt litt arbeid. m62 motoren er veldig lik, men denne m60 motoren er lettere og sette ned i, ingen startsperrer osv. På noen m62 motorer er bunnpannen foran, og på noen er den bak, Det kommer av at Enten på e38 så er den bak, og e39 foran, eller omvendt. Husker ikke dette i farten. men sikkert noen med e39 535,540 som kan vet?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå