Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jo ut som en pen og velholdt bil da. Synes ikke prisen var så ille egentlig dersom bilen er såpass bra som den ser ut. Personlig ville jeg hatt manuell da.

En kompis fikk nettopp taksert (pga. skade) sin 91 mod. 525i 24v til 50000,- Den var ikke helt strøken heller.

Skrevet

Tja, prisen er kanskje litt stiv :) Har snakka med han som har den. Hørtest ut til att han har stelt godt med bilen, klart det har jeg ingen garanti for uansett :) Men velger å tro ham, hørest ut som en litt eldre person :) Hva ville dere her inne bydd for den da ? :)

Skrevet
Tja, prisen er kanskje litt stiv :) Har snakka med han som har den. Hørtest ut til att han har stelt godt med bilen, klart det har jeg ingen garanti for uansett :) Men velger å tro ham, hørest ut som en litt eldre person :) Hva ville dere her inne bydd for den da ? :)

Hehe, finn ut hele navnet hans og søk på skattelisten så finner du ut hvor gammel han er. Jeg ville bydd 36-40k.

Skrevet

Enig i at stylinga på den 535,n som ///MIKEEE la ut var forferdelig ja..verste jeg har sett på en e34..spesiellt bakfangern :)

Skrevet

Hmmm.. har en kompis som har en e34 535, ser ikke ut til att han greier å slite den ut ;) Så att det meste er overdimensjonert er ganske sikkert :) Tenkte prøve prute litt når jeg ser på bilen :) Men vil se bilen live før jeg gjør meg opp noen mening om hva den er verdt i mine øyne :)

Skrevet

Hehe, finn ut hele navnet hans og søk på skattelisten så finner du ut hvor gammel han er. Jeg ville bydd 36-40k.

Dette har jeg sjekket ;) han er nermere 50 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...