øystein andre Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 da har jeg vert å handla, fikk bilen for 39 lapper det jeg fikk: 535 e34 med: cruisecontroll sportautomat asc avtagbart henger feste abs stor computer sminkelys i solskjermer 4x el vindu el takluke orginal rullegardin fult sort skinn i veldi bra stand el lysjustering 4 helt nye hakkepelita vinter piggdekk armlener på forstoler betalt årsavgift halv tank bensin 17 toms e39 felger ørlite overflaterust i en hjulbue å på ett par dører
øystein andre Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 det var noe jeg glemte fjernstyrt sentrallås å alarm
winchester Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Gratulerer! Fyr opp bilder i en tråd i prosjekt eller evt. show-off forumet!
øystein andre Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Men kom virkelig biler fra 1990 med asc ???? jeg syns det var en stilig ting da, klart så lenge det er bryter på det skal nok sette i gang en tråd snart Syns folket att det ble en grei pris eller ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå