bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 bare lufter en liten annonse av bilen min.Er usikker på om jeg vil selge den enda.men et bytte i en grei e36 kan vurderes.bilen er diamant svart metallic,med rødt skinn.godkjent senket,nye 17" felger.eu godkjent til ut april 2010.bilen er god å kjøre å fungerer bra.noe kosmetisk er det.men bilen ser grei ut. kontakt meg på mail eller PM..for mere info og bilder.. (bilen står i Trondheim) ketijens@hotmail.com Mvh Ketil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2154871 Hvordan er det med rust på bilen? Hvilke kosmetiske feil er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 det er svært lite rust på bilen.det er litt overflate nederst på bakluke.(vises nesten ikke).og bakfangeren er rustet på underkant..cab,en (kalesjen) er stygg.da hovedsaklig bakruta..men den hadde nok trengt en ny cab..å det er to plasser på bilen klarlakken har løsnet litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 e du intresert i og byte mot en 318 is? e36 coupe.... bilen e eu gokjent svart sports intr 17¨ felger. m3 speil sottet ruter moderat senket. samt no kjønhets flekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 ja kan være intressant det.men ser du bor litt langt unna..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 OBS! Bilen vil bli delvis lakkert opp rundt den 20 mai.så da blir det fikset der klarlakken har løsnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 litt flere bilder (gamle bilder uten vingen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 står solgt i annonsen på autodb. hva hadde du tenkt deg for denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Annonsen på autodb har jeg sletta. tror ikke bilen skal selges hvis jeg ikke får tilbud om en grei e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Bilen ligger KUN ute for evt et bytte.bilen er ikke til salgs.beklager at det står det på tråden Vil ikke kvitte meg med bilen uten at jeg har en annen kurrant BMW for hånden.altså en E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 vis du ser på prosjekt tråden min så ser du den blå bilen der. e du intresert i byte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hvilken type e36? hadde du betalt noe imellom? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hvilken type e36? hadde du betalt noe imellom? ^^ Er ikke noe spes jeg er ute etter.Kan selfølgelig betale litt imellom,men det kommer HELT an på hvordan bilen er.tilstand.motor.km stand.interiør osv. Jeg betaler ikke penger imellom for en 91 mod 316i som har gått 300.000km liksom..noe sånt er ikke intressant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg