Ronny Hetland Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 hei! eg vurderer å bygge turbo i min 525. tenkte bare å kjøre denne me orginal mototr å kjøre på 0.5-0.6 bar hørt at det skal funke. er dette vanskeligt å få til å bli bra å va trenger eg utenom turbokitt å chip?? dyser??. noen som har noe tips før eg bjunne??
NiklasJa Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Hei. Vil veldig gjerne anbefale deg å bruke søkefunksjonen. Fant 5-6 tråder som var relevante ved å søke på f. eks. kinaturbo, m50b25 turbo etc. Kan også peke deg HER god programvare er et must. Les deg også litt opp på ppf sine forum HER, de inneholder veldig mye bra informasjon. Jeg lader forresten 0,56 bar i min bil uten noen komplikasjoner enda og jeg har or komp/innmat.
Turbo-Tommy Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Jeg kjører nesten 1bar for tiden på min. Standard +0.3mm toppakning pga planet topp, og ARP bolter. Holder da ennå Den går helt greit på 0.5-0.6. Vil anta en rundt 250-270 alt etter stand på motor osv. Beste du gjør er å lese litt i prosjekttrådene her på forumet, og ser hva folk faktisk har gjort, og hvilke løsninger de har brukt osv
Ronny Hetland Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 takk for svar for vell kikke å søka enda mar masse kjekt folk har gjort vertfall:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå