marararius Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Hei Kjøpt nye styrestag nå.. Indre og ytre. Og skal til med å montere det. Men hvordan er det best å justere etterpå da, så hjulene står rett liksom? Skrur vel de 2 nye stagene inn i hverandre, så de får samme lengde som det gamle, men skal jeg dra til den ytterste mutteren når hjulet står helt rett bare? Eller?
hillmar Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Sånn i utgangspunktet skal du ta en forstillingskontroll når du har byttet de. Men det du kan gjøre som en midlertidig løsning er å demontere det gamle staget og legge det vedsidenav det nye og justere det nye sånn at de blir like lange. Deretter moterer du det nye staget på bilen. Men som sagt, det er ingen garanti for at det blir riktig. Så du burde få tatt en forstillingskontroll for å unngå sporing og høy dekkslitasje...
marararius Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Jaja, skal ta 4-hjulskontroll på den, og få justert alt helt riktig, montert coilovers også.. Er bare sånn i 1.omgang, så ikke det blir helt halvgalt.. Men da gjør jeg sånn jeg tenkte ja
Fliid Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 ca likt med gammel. Monter alt som en enhet (indre og ytre) . Skru indre godt til tannstang, husk og bøy over låseblekk. Ytre ledd monterer du til spindel, helt til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå