Scampi Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Hoi! E36 touringen min oppfører seg litt rart, kjørelysene kommer og går. Har sjekket samtlige sikringer og alt er vel der, så jeg mistenker reléet. Hvilket relé i sikringsboksen er lysreleét? Jeg lurer også på om det er samme relé som styrer parklys, for de forsvant for en stund tilbake. Det er AE-ringer, så det kan godt hende at ringene har røket...men det skjedde på begge sider samtidig, så jeg finner det litt underlig. Noen som kan hjelpe?
Breitling Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Kan være selve lysbryteren (vribrytern) som har begynt å klikke litt. Hadde noe á la det samme på IS´n min, da måtte jeg bytte bryter. Hvis du har en kamerat som har E36, så er det bare å prøve, tar ikke mange minuttene. Håper dette hjelper
Glennski Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Kjørelysene har eget relè i sikringsboksen. Det er relè nummer 6. Parklysene har 2 relèer, en for høyre side og en for venstre. Relèet for høyre side tar også med seg skiltlysene. Disse to relèene finner du under sparkepanelet på passasjersiden. Det er relè nummer 2 og 3
Scampi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Takk for svar, gutta Da blir det litt feilsøking neste gang jeg har fri.
Scampi Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Etter å ha slått meg selv i hodet et par ganger for ikke å ha tenkt på dette før, lånte jeg reléet fra moder'n sin E36 cab og vips!
Scampi Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Hehe, ja...reléet er jo ikke dyrt heller, GS skal ha 172,- for det, så BMW kan umulig ligge mye over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå