Gå til innhold

92' BMW 325i selges eller byttes:)

Share

Anbefalte innlegg

Nydelig 325i til salgs.

Eu-godkjent til mars 2010, ingen heftelser og ingen ulyder.

ny M3 fanger og lyktesenkere

M3 diffuser bak

nye baklys av type LED

ny facelift grillramme med nye chrome/sort nyrer.

Bilen er i topp stand!

Nylig Service. plugger, olje, filter, termostat, vannpumpe.

Rustfritt Eksosannlegg: Raceland Grenrør, A/C Schnitzer bak.

det sitter K-Sportracing coiloverkit på bilen som har justerbar høgde, hardhet og lenge på demper, ble kjøpt 19.04.09, nylig satt på. powerflex overalt. i tillegg er det tatt hjulstilling dato 01.05.09:)

NB! dette er ikke en bil som er banekjørt/ herjet med.

Interiøret er veldig bra, meget pene skinnseter med varme, 4x elvinduer og elektronisk takluke. Orginal alarm og rullgardin i bakvinduet. Forsterket stømforsyning også orginalt fra fabrikken.

Det sitter nye vinterdekk m/pigg av type nokian på pene 16`tommere, sommer har stilrene Bmw 17`tommere med greie dekk.

har kviteringer på 30,000kr siden oktober i fjord

Importert fra tyskland 2003. Bilen er bygd om fra automat til manuell girkasse. forrige eiger kjøpte ny motor til den i november 08 hos koed

Bare å ringe hvis det er noe uklart, bilen selges uten feil og mangler.

seriøse bud over 80,000kr vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

km stand er vanskelig å svare på, siden han som eigde bilen før han jeg kjøpte den av har byttet instrumentpanel, uten å dokumentere med noe, så nå står det 138000km på telleren. men har kviteringer så sier at bilen var gått 162760km, dato 29.09.04.. vil tippe rundt 200,000km eg, ut i fra standen på bilen.. er ikke noe rust på bilen, men ser at gamle eigeren har flikket på noe nede på dørene, og på den lista under baklyktene.

han som eigde bilen før han jeg kjøpte den av som bygde den om til manuell. om han fikk det gjort på verksted eller hjemme, det vet jeg ikke.. men det er veldig bra gjort ihvertfall, smoooth giring :)

motoren er ingenting å si på, går godt! uten uønskede lyder :)

er 25% diffsperr på bilen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen min jo :) nesten så eg fekk lyst å kjøpe den tilbake :P er gjort litt med den siden jeg solgte den ser jeg.. Er jeg som bytta ut alle foringene til powerflex litt under 2 år siden, jeg bygde også om fra automat til manuel gir og skifta ut instrumentpanelet. Bilen var da kjørt 205.000km, nye motoren jeg satt i var kjørt 128.000km. Han som jeg solgte bilen til skifta hvistnok motoren igjen grunnet sprekk i blokka. Så du kan si står instrumentpanelet på 138 nå betyr det at bilen totalt er kjørt 215.000km :)

Er en kjempebil dette her ikke noe å si på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...