zr1 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Er den noen som har erfaring med agrol motorolje? Eg er skeptisk til oljer eg ikkje har erfaringer med, er visst mer kjent i sverige og har greie priser
benny Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 har brukt den på en s13 jeg hadde,fungerte bra på den, men har aldri prøvd den på en bmw
Bonden Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Denne oljen tror jeg nok er helt grei , produseres vel av BP og selges under navnet agrol. Grønn kanne med gul skrift ?.
zr1 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Eg veit ikkje fargen på kannene men eg har en kompis som driver med traktorer og får bra priser på denne oljen, men eg liker ikkje å gamble med oljer eg ikkje kjenner . Eg har eit lite firma og bytter olje på 8 biler årleg , inkludert min 530d og da blir det dyrt med castrol.
zr1 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Eg har ikkje noe data på dei forsjellige olje typene enda skal skaffe det
stroker Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 dersom du vil ha kvalitet til god pris, så send meg en PM så kan jeg ordne meget bra priser på Royal Purple Oil Og det er i hvert fall kvalitet! Alle som har kjøpt RP roser denne olja... Brukte selv Castrol og Mobil 1 før, men aldri mer noe annet enn RP for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå