garyOBACK Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 fikk netopp nye frontlykter og har nok satt de på litt skjeft i forhold til blinklysa, for når jeg skulle sette de inn sa det knekk, og det var de spora i hovedlyktene som knakk og er jo mye penger å ut med vist jeg må kjøpe nye lykter bare for de festene så lurte på om noen hadde vært ute for det samme, men de fleste er vel smartere enn som så hehe.. trenger tips!?!
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 lim de på, og kjøp øyelokk da ramler det ikke av hehe
Bushnell Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 de festen ryker alltid, så da er det frem med limet ja
ThomasDude Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Prøv TOPFIX fra innotec - finnes i hvit og sort. Dette limet er faktisk så bra at du kan støpe en ny bit i tilfelle du ikke finner igjen den biten som er knekt.
garyOBACK Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 kjøp deg araldit lim så holder de takk for mange bra tips alle sammen, men hvor får jeg kjøpt "araldit lim"? har øyelokk som skal på å så får håpe det går seg til, ser så stykt ut når blinkærsa står skjeivt.
garyOBACK Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 er araldit lim og Epoxy noe av det samme? isåfall kan jeg bruke den på Biltema?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå