Aama_Racing Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 var mange tøffe biler der:) Var tenkt å leie bil på www.fluktbilutleie.com men det domenet var vist parkert flirte godt når jeg så streameren
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 var mange tøffe biler der:)Var tenkt å leie bil på www.fluktbilutleie.com men det domenet var vist parkert flirte godt når jeg så streameren Ja den syns jeg å var knallbra kom igjen no! må være flere som tok bilder
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Lo ganske godt av den der, jeg også Greit å vite at man kan få tak i hvis man trenger. Tror dere bilene kommer med getaway-garanti?
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Lo ganske godt av den der, jeg også Greit å vite at man kan få tak i hvis man trenger. Tror dere bilene kommer med getaway-garanti? ja tror ikke 320,n min er noe fluktbil ihvertfall men getaway garanti??skeptisk..hehe..det kommer vel litt an på sjåføren å..skulle vel ha en bra sjangse på å komme seg unna med en m5
T.R.Melum Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Så litt sliten ut, den kroppen overveldet av mange inntrykk!
T.A.S Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 enda en tråd ja,hehe.. la ut endel av mine bilder på den andre tråden for treffet
Haug Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hva skjer med krom i bartebyen a? Var da endel fine biler.
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Syns du det var mye krom på bilene her? eller var det ironi?? så igjennom bildene her nå..det var jo ikke akkurat flertallet som hadde krom da
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hehe, kunne nesten virke som krom har fått en rennessanse her oppe. Men det er nok bildene som lyver litt. Det var ikke så mange som hadde kromhjul, de er bare overrepresentert på bildene
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Vi tar så godt vare på bilene våre her i trøndelag,sikkert derfor alt ser litt ekstra blankt ut hehe
Haug Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Av egen erfaring på Bmw treff, er det kanskje 1 som har litt krom. Her var det kanskje 2-3 stk og da virker det "mye" Men skal sies at det var mye pent der
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Joda det var vel noen biler som hadde litt krom men bra med litt variasjon da
Haug Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jada, variasjon er bra. Kjedelig hvis alle har det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå