Mjørgen Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 No e goo biln klar før sommarn Litt om biln: Original M535i ny i norge i 86. Det som er gjort er: Hele bilen er ny lakkert over alt. Alt nytt i understell. foringer å stag. traverser er pulverlakert. tatt alt av rust montert kjørekomputer, og el vinduer foran og bak m5 skinn ny opptrekte dørtrekk m5 instrument demontert motor og pulverlakkert deler. nyrenoverte BBS RS 16" 8,5 brei foran og 10,5 bak justerbart understell nye baklykter Kvasskam 262 Dogleg girkasse (1gir ned) Planer: Skinn setene er litt slitt så de skal jeg få sendt inn å trekt opp på nytt.
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Pent! Bilen i seg selv er jo veldig lav, men ser høy ut med tanke på hjulene i hjulbuen. Veldig små felger i forhold til "normalt"?
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Denne var pen! Bare få den ned 3cm bak så er du der Takk;) ja d spørs om jeg må skrue den litt mer ned bak:)
EirikL Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 I utgangspunktet en nydelig bil, men hjulene er alt for små Trenger mer gummi eller større felg. Likte fargekombinasjonen veldig godt!
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Pent! Bilen i seg selv er jo veldig lav, men ser høy ut med tanke på hjulene i hjulbuen. Veldig små felger i forhold til "normalt"? ja den er lav. er justerbart senkesett på den så når jeg kjøpte nye dekk ble d litt for liten profil bak. skulle vert litt mere dekk bak;) er 16" 8,5 foran og 10,5" bak=)
Bmw_325i_ Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 for all del. BEHOLD felgene på bilen denne var helt "riktig" i mine øyne. kanskje 1cm ned bak. nydelig bil du har
Mjørgen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 skrytepave jørgen biln din e ikkje nokka fin
Mjørgen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 for all del. BEHOLD felgene på bilen denne var helt "riktig" i mine øyne. kanskje 1cm ned bak.nydelig bil du har Takk=) finnes ikke finere felger til disse bilene. skulle bare hatt litt mere profil på bak hjula:)
Aama_Racing Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Pent! Bilen i seg selv er jo veldig lav, men ser høy ut med tanke på hjulene i hjulbuen. Veldig små felger i forhold til "normalt"? ja den er lav. er justerbart senkesett på den så når jeg kjøpte nye dekk ble d litt for liten profil bak. skulle vert litt mere dekk bak;) er 16" 8,5 foran og 10,5" bak=) Synes bilen har perfekt stuk i, og er jo bare å komme til vestnes og spinne ut de bakdekkene så får du kjøpe nye med mer profil på de nye. Kan jo ikke sløse heller;P
Mjørgen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Pent! Bilen i seg selv er jo veldig lav, men ser høy ut med tanke på hjulene i hjulbuen. Veldig små felger i forhold til "normalt"? ja den er lav. er justerbart senkesett på den så når jeg kjøpte nye dekk ble d litt for liten profil bak. skulle vert litt mere dekk bak;) er 16" 8,5 foran og 10,5" bak=) Synes bilen har perfekt stuk i, og er jo bare å komme til vestnes og spinne ut de bakdekkene så får du kjøpe nye med mer profil på de nye. Kan jo ikke sløse heller;P hehe Spørs d ja;)
helgeb Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 vanvittig flott eksemplar med di helt riktige felgene i mine øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå