Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No e goo biln klar før sommarn :D

Litt om biln:

Original M535i ny i norge i 86.

Det som er gjort er:

Hele bilen er ny lakkert over alt.

Alt nytt i understell. foringer å stag. traverser er pulverlakert.

tatt alt av rust

montert kjørekomputer, og el vinduer foran og bak

m5 skinn

ny opptrekte dørtrekk

m5 instrument

demontert motor og pulverlakkert deler.

nyrenoverte BBS RS 16" 8,5 brei foran og 10,5 bak

justerbart understell

nye baklykter

Kvasskam

262 Dogleg girkasse (1gir ned)

Planer:

Skinn setene er litt slitt så de skal jeg få sendt inn å trekt opp på nytt.

uatsdgje9tryd9rb29f1.jpg

zbv1uipu2ns4efsxzrf2.jpg

620622iy3ykjkcxqijrx.jpg

dj1dxr8b5lij0jn786c9.jpg

q780ophbfz77x5ejpgqq.jpg

x0v8wbcj755nfv3ezg7e.jpg

1u64hm0bq4ofip3gr48h.jpg

0odh6iqpaggaebedcyd6.jpg

sf0z0t3pj1q5texs2d8e.jpg

07uzxzi9sev01cxg2l7q.jpg

tv0f8q8yts5d1pqqlrub.jpg

07uzxzi9sev01cxg2l7q.jpg

ynix9hrz5z9s363bjmae.jpg

4qeoua2bque16u6e2lny.jpg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pent!

Bilen i seg selv er jo veldig lav, men ser høy ut med tanke på hjulene i hjulbuen. Veldig små felger i forhold til "normalt"?

Skrevet

I utgangspunktet en nydelig bil, men hjulene er alt for små :wink: Trenger mer gummi eller større felg. Likte fargekombinasjonen veldig godt!

Skrevet
Pent!

Bilen i seg selv er jo veldig lav, men ser høy ut med tanke på hjulene i hjulbuen. Veldig små felger i forhold til "normalt"?

ja den er lav. er justerbart senkesett på den så når jeg kjøpte nye dekk ble d litt for liten profil bak. skulle vert litt mere dekk bak;) er 16" 8,5 foran og 10,5" bak=)

Skrevet
for all del. BEHOLD felgene på bilen :) denne var helt "riktig" i mine øyne. kanskje 1cm ned bak.

nydelig bil du har :)

Takk=) finnes ikke finere felger til disse bilene. skulle bare hatt litt mere profil på bak hjula:)

Skrevet
Pent!

ja den er lav. er justerbart senkesett på den så når jeg kjøpte nye dekk ble d litt for liten profil bak. skulle vert litt mere dekk bak;) er 16" 8,5 foran og 10,5" bak=)

Synes bilen har perfekt stuk i, og er jo bare å komme til vestnes og spinne ut de bakdekkene så får du kjøpe nye med mer profil på de nye. Kan jo ikke sløse heller;P

Skrevet
Pent!

Synes bilen har perfekt stuk i, og er jo bare å komme til vestnes og spinne ut de bakdekkene så får du kjøpe nye med mer profil på de nye. Kan jo ikke sløse heller;P

hehe Spørs d ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...