Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskrift. Etter for lite interesse av bilen...

Bilen starter og går daglig, kjørt 235000km ikke hatt noe særs problem med den, forrige eier har hatt bilen på lakkering, noen småfeil må påregnes.

F.eks.

Noen små lakkeringsfeil.

Hele bilen går for 10.000,- eller del for del.

Årsavgift for 09 er betalt, eu-ok ut juni måned faktisk :? Feil info fra forrige eier :x

Senket 60\60 med FK Köensport coiloverkit, komplett stylingkitt med 2-delt lakk.

Motor er M40B18. Noen spørsmål så bare send meg en pm! :wink:

Har ett Par momo "lambo" felger liggende 235\45\R17 uten gummi, står på bilen på øverste bildet. Anlegget går også, en 12" pioneer sub på 1000w RMS og en Boshmann forsterker på 750w RMS 2600w MAX. 1f kondensator, og en 4kanals JBL forsterker på 150w per kanal.

Motor tikker 'noe' og går med komplett ledningsnett girkasse mellomaksel osvosv... lista er nesten uendelig lang her folks!

Første forsendelse er på fredag :wink:

Bilder:

k8ydrrtlcp1hqhq3ftt7.jpg

183ibkbk5tcg1hu35x6c.jpg

087dnlvmdbq1s7z75ud5.jpg

ngwow8kzdzquptg2o5mj.jpg

Skrevet

Kun kjørt ett par mil. Som nye. Justerbart forran og bak. 1000,-? Vil bare få alt vekk. Så vet vel resten av folket hvor lite jeg faktisk vil ha for tingene 8) Hehe...

Skrevet

Skal passe touring siden det også er høydejusterbart bak. Er linse på nærlyset ihvertfall... :roll: Er av merke Bosch og noen fester er modifisert med tynnplate, tror festene er knukket...

Skrevet

Oppsann, Begynner å plukke av bilen i morra. Har andre deler også, så det er bare å spørre :wink: Tar noen bilder av det forskjellige når jeg får komt meg hjem 8)

Skrevet

Ikke solgt enda nei. Linselykter ja, noen som spurte tidligere her... Er ikke høydejustering på lyktene. Men går an å sette inn en slik motor. har den ene sida men ikke den andre...

Skrevet
Ikke solgt enda nei. Linselykter ja, noen som spurte tidligere her... Er ikke høydejustering på lyktene. Men går an å sette inn en slik motor. har den ene sida men ikke den andre...

finn ut om det passer til 6 sylindra .. passer det så tar jeg det..

åssen justingsmuligheter er det?

Skrevet
jeg er med i budrunden hvis du har serienummer eller bilder av coilover.må bare sjekke om de passer min touring.

Bilder er lagt til. Nummeret på fordemperen var som følger:

FK 30G10VAK 23/07

Made In Germany 8)

3r9rak6hqm9g8a96ybf1_thumb.jpg69dzed68w1c03omsuq09_thumb.jpg5jssv7c1i6p8or6vvqo2_thumb.jpgghtmlhwqewg86blvwukz_thumb.jpg

har du lysbryter med bryter for tåkelys framme og bak?

Det har jeg faktisk 2 stk. liggende :wink:

finn ut om det passer til 6 sylindra .. passer det så tar jeg det..

åssen justingsmuligheter er det?

Du justerer med 2 "muttrer" under fjæra forran og bak. Passer 6-sylindra, følger også med topplagre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...