Rotax8 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 har en ulyd jeg ikke er tilfreds med, når jeg trøkker inn clutshen så får jeg en slags skraping av å til klirring, en kompisa sa at det kunne være utløysarlagret til clutshen som e iferd me å go? eventuelt mye jobb å bytte d? "Er en M20b25"
Tor e46 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Mulighet for at det er utløserlageret ja. Du må ut kassa, delen i seg selv er ingen big deal.
Rotax8 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 så det er et jokk å et jessunavn så e det lagret byttet? ja hvor ligger det i kasswen eller i clutshen/motorn?
KalMar Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 det ligger mellom cluth og girkasse... å det er litt arbeid å bytte.. du må av med girkassa...
bue Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Anbefaler å bytte clutch med det samme du er ut med kassa, så det ikke blir samme jobb om et halvår..
Gjest Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 En drittjobb dette her, sykt trangt å få av de øverste boltene på girkassa. Innerste bolten på starteren er også klønete å få på igjen. Så skift clutch samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå