fmxnico Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Nå skal kompressor kitet selges. Har ligget i eske siden jul å planen var og ha det på min nye e46. Men har bare blitt utsatt å nå skal bilen selges. har vært montert på min gammle 320 e46 og har fungert perfekt helt siden ny. fikk kompressoren overhalt for 1600 mil siden , så kompressoren er som ny. Kitet består av festebraket, reimer, hjul, kompressor, alt av bolter og klemmer, rør , resirkulerings ventil +. Stor Vortech V2 kompressor som er god for over 650 hk.. dette kosta meg godt over 55000,- nytt. ta kontakt for info. Prisantydning 20000,- Kan evt ta en motor med guffe i evt turbo til mitt e36 prosjekt som delbetaling...
fmxnico Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 er litt usikker på om det passer m50/m52.. passer alle e46 seksere.. uansett er det bare braketen som må byttes. men er ikke helt sikker. går sikkert ann og få modifisert til og passe audi motor..
miksle Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hvordan er det med elektronikken for dette? Må det bestilles ny programmering eller følger det med nytt program som passer flere biler?
fmxnico Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Det er jeg litt usikker på.. følger ikke med noe elektronik. ble montert av ess tunning å de monterte, kan undersøke.
fmxnico Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Braketen passer nok ikke s 50 men vist man lager ny eller kjøper ny braket så ser jeg ingen problemer med det.
fmxnico Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 er vel bare og ta seg en prat med esstunning , regner med de kan svar på det
fmxnico Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Holder til i mosjøen i nordland. men kitet er pakket i eske så er ingen problem og sende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå