Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kor store er org m3 dyser? Merkbart med disse dysene kontra org? Pris?

orginaleer 290cc.

ja er merkbart med chippen og dysene.

1700kr burde ikke være urimelig.. disse dysene er flow testet også så de gi nøyaktig like mye

Skrevet
Ok, estimert effekt? Aukar chip turtallsperra? Trudde ikkje det var nødvendig med større dyser..

Vanskelig å si, men mere enn orginalt.

disse motorene går magert høyt oppe i registeret.. men denne chippen er turtallsperra på 8200 omdr.

Skrevet
Ok, estimert effekt? Aukar chip turtallsperra? Trudde ikkje det var nødvendig med større dyser..

disse motorene går magert høyt oppe i registeret.. men denne chippen er turtallsperra på 8200 omdr.

8200 :shock: Er det trygt?

Jeg kjører drifting, og banker titt og ofte på sperra. Hvis jeg ikke ofrer for mye driftsikkerhet, så kan jeg være interessert i dette...hadde ikke gjort noe med "lengre" gir :)

Skrevet

8200 :shock: Er det trygt?

Jeg kjører drifting, og banker titt og ofte på sperra. Hvis jeg ikke ofrer for mye driftsikkerhet, så kan jeg være interessert i dette...hadde ikke gjort noe med "lengre" gir :)

De sier vell ikke mere enn 8000 men har gått fint her.. 2 gir mener jeg nesten gjør litt over 120 kmt

Jeg har prøvd mere enn 8200 omd men det høres ikke bra ut.. 8700 omd da er det ventilflyt med orginal fjærer. Men ingen ulyder på 8200, satt den førts på 8000 men den viste ikke 8000 på turtellern så da ble det 8200 8)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...