Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har fått lagt solfilm på sin E-39 touring,og kan anbefale hvor mange % osv..?

Har lurt på og ha 35% på alle sideruter og eventuelt noe mørkere på bakruta,eller vil det bli finest med like mange % på hele bilen(var det eg hadde tenkt i utgangspunktet).

Kan godt legge ut noen bilder av touringer med solfilm,og hvor mange %!

Skrevet

Hmm..det såg jo meget bra ut,å du har likt hele veien rundt om og ser eg,var ikkje dumt det nei:)

Hadde du noen problemer med politiet i ein eventuel kontroll med den sotinga,eller gikk det greit?

Er klar over at side ruta fremme ikkje er lov,men er jo det som helt klart ser best ut!!

Skrevet

Var samme soting rundt om ja.Ble aldri stoppet av politiet pga sotinga.Er jo en fordel å ikke bruke for mørk film.Du kan jo også bruke en lysere film på framdører.Fikk anmerkning på framdørene ved EU-kontroll,men klarte å argumentere meg frem til en godkjenning(ikke biltilsynet)

Den nye eieren av bilen slapp også problemer med dette,da han presterte å vrake den etter ett drøyt halvår :evil:

Skrevet

Her er min touring, lik soting hele veien rundt.

Usikker på % da det stod på når jeg kjøpte den.

Meget fornøyd, akuratt passe.

Ble også stoppet av frøken politi, og fikk beskjed om å ta opp ruta.

Men hun sa selv det sikkert va orginalt, så det var jo greit :D

Fikk 6500 i bot for noe annet da, ikke fullt så greit :? men men.. hehe..

utidvb93q1svj7qgr750.jpg

nnklrytnk6soqyy7rraz.jpg

Skrevet

Såg veldig likt ut som den forrige det der,kanskje 40%?? såg veldig bra ut iallefall :)

Så det blir nok 35% rundt om tenke eg!

Takker for alle tips & bilder :)

• 1 month later...
Skrevet

Har dere lagt filmen selv? Har dere tips til å få det til å se bra ut på sideruter bak. Filten på siden av de "dype" sidene av ruten gir veldig lett skit på filmen :evil:

Skrevet

Er vel bare til og ta eit kjappt søk inne på forumet angående det!! :D

Siderutene fremme er ikkje lov,resten av siderutene og bakruta kan du vel sote så mye du vil mener eg!!

Flesteparten soter alle sideruter,p.g.a det ser helt klart best ut,ser litt halvferdig ut spør du meg visst ikkje alle rutene er tatt!!

Har forøvrig fått sotet rutene på bilen min nå,og ble veldig fornøyd med det :D

li1mflbmd8ko3mdz0obg.jpg

fktq9enm636hxjbp7fj1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...