cypher Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Med tungt hjerte må jeg dessverre selge min Orginale Alpina B3. Bilen selges kun pga overgang til ny jobb, der jeg er avhengig av bil fram og tilbake. Og jeg mener at bilen er for fin til å bli brukt til pendling. Innbytte i annen Bmw vurderes. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... d=12428177 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Nydelig bil! Bilder inni bilen er en klar fordel. Hvor mange eiere? Full servicehistorikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Nydelig bil!Bilder inni bilen er en klar fordel. Hvor mange eiere? Full servicehistorikk? Flere bilder innvendig kan jeg ordne senere idag. Er ikke 100%sikker på hvor mange eiere, men det er selvsagt full servicehistorikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Blir sannsynligvis byttet i annen bil i slutten av uken. Så evt interesserte bør ta kontakt kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Ble ikke noe av byttet, så den er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 er bilen solgt?gikk for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Den er fortsatt til salgs. Skal eu godkjennes 9 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 litt dumt at den står spm spøgt på autodb da kanskje?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 litt dumt at den står spm spøgt på autodb da kanskje?... Må vere noe feil på linken, kommer ikke opp solgt når en søker i autodb så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Skikkelig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Ny link hjelper på: (den første står som solgt ja) http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1242817795 Pen bil dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Innbytte i e46 eller e39 er veldig interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Den er fortsatt til salgs.Skal eu godkjennes 9 juni. TIPS: Ta noen nye bilder i bedre lyssetting. Lillafargen ser veldig matt og "kjedelig" ut i den sola. Noe som den ikke er! Drit fin farge på en tøff bil. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse pga mulig ny bil på hand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg