tcmun Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har byttet ut org frontlykter til hella med angel eyes og baklykter til led på m3'en min, og selger unna det org gamle. Selges til høyeste bud over 250,- for baklykter Og 500,- for frontlykter, baklyktene er som vist på bilde nr 1, og fronlyktene er vist på bilde nr 2, bilde nr 2 er bilen i midten! Org e39 baklykter selges til hbo 250,-
tunamgu Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 kanskje bedre bilder av frontlyktene?er de med linser?H7 eller H1? og hvor holder du til?
tcmun Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 sånn, endret bilde nå, trodde kanskje de som var intr i sånne lykter viste hvordan de så ut;) hmm, det er vel orginalt h1 tror jeg? De er med linser ja. Holder til i drammens området.
tcmun Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 hmm, vet du hva det er i tåkelyktene? for det er samme str som de..
tunamgu Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 har ikke tåkelys på bilen. men sjekk for sikkerhetsskyld om du har H7 eller H1.
tcmun Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 det var ikke h7.. tror det er h1.. bunnen som holdes fast der var veldig liten hvertfall;)
tcmun Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 har også xennon kit som passer til lyktene.. var annen str på pærene i de nye lyktene jeg kjøpte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå