dram1983 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 er det mye jobb å montere turbo-kit? (for en som har lite peiling) noe annet man må ha hvis jeg bruker kit fra a-dekk? hvor mye effekt er det "trygt" å få uten å gjøre endringer av motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 jeg har kompressor med 0,7 i ladetrykk.. holder det å ikke gjort noe med motor innvending;) chip dyser btr funker det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 mye måtte du ut med for det da? mye effektøkning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ikke gå på slikt prosjekt uten erfaren hjelp. Sikkert enkel montering, men mange fallgruver. Kom i kontakt med noen som har gjort det, eller forhandler som kan guide deg gjennom det. Det koster å vrake en motor p.g.a mangel på kunnskap. Vi har samme bil og er på tanken selv. Ser du har automatkasse. (Som antakelig kan koste deg mere enn å vrake motoren.) Hvor mye effekt tåler den før den takker for seg ? Jeg har ikke kommet så langt som å sjekke det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ikke gå på slikt prosjekt uten erfaren hjelp.Sikkert enkel montering, men mange fallgruver. Kom i kontakt med noen som har gjort det, eller forhandler som kan guide deg gjennom det. Det koster å vrake en motor p.g.a mangel på kunnskap. enig med deg der.. blir fort dyrere enn planlagt også.. bør ha bra peiling når man begynner med slik..blir dyrt om man skal ha folk til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå