Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei akkurat kjøpt min første BMW 520 e34 89 mod :D :D

Så kjørte jeg den 3 mil i dag og clutchen tok kveld :( :(

Så har jeg en komplett girkasse til m50b25 liggende og lurte på om det passet

overens med m20b20 motoren ?

-Christer

Skrevet

Hadde vært fint hvis noen hadde visst :)

Blir og hive meg i skruinga i dag hvis det passer med org kassa til m50b25 på m20b20 motorn min

Skrevet

Hmm, det var jo kjedelig, tror jeg hadde tatt en prat med selger hvis du kun har kjørt 3 mil med bilen etter du kjøpte den! er han redelig burde han gi deg en kompansasjon for den ødelagte clutchen.

Om kassa du nevner passer eller ikke vet jeg ikke, men er det noen vits å bytte kasse når det er clutchen som er gåen!?

Håper uansett du får fikset bilen din du akkurat har kjøpt deg.

Mvh Torstein. :)

Skrevet

hvis du kun fikk kjørt 3mil så hadde du vel merka noe før den ikke gikk lengre?? en clutch er rimelig sliten da for å si det sånn. hva skjedde?? tenker mest på om hvis du mista pedal at det var clutch pumpa på kassa som hadde ryki. å dessuten trenger du jo bare å ta ned kassa, bytte clutch, trykkplate og utløselager å sette inn med samma kassa igjen? hvorfor bytte kasse?

velkommen til forumet forresten :)

Skrevet

Nei altså var klar over at clutchen ikke ville holde lenge siden utløserlageret var Velig slitent ^^

Det som skjedde var at jeg glapp clutchen mens den sto i 1 gir så jeg kvelte bilen :oops: Så etter det var det bare og tvinge den i gir så jeg fikk parkert bilen hjemme :lol:

Kassebytte tenkte jeg hvis m50 kassa var sterkere enn m20 , siden jeg har den liggende og slenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...