Glennski Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei. Er det noen som kan ta et bilde av 6X9 i hattehylla i E36'en sin? Vurderer å montere det selv, men vil bare se hvordan det blir seende ut først. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Finnes adapter til dette slik at du slipper å sage i stykker hattehylla di. http://cgi.ebay.com/BMW-3-Series-E36-Pa ... .m63.l1177 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er akkurat slike adaptere jeg har fått tak i ,men syns det ble så klumpete. Hvordan skal de egentlig monteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Dette er ikkje noe og gjøre. bilen blir jo ødelagt ... =) i mine øyner vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg er enig i det. Ser jo litt teit ut med de adapterene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hæ?! Aner dere hva dere babler om? De står jo under hattehylla, AKKURAT som de andre adapterne.. Ser de jo ikke i det hele tatt. Bare hvis du pleier å kikke inni bagasjerommet ditt, men da ser du de andre som står der orginalt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hm Da er det gjort modifikasjoner i min fra før av. Jeg har ingen "kasser" i bagasjerommet. Har bare 2 stk 5 1/4 som er felt inn i hattehylla jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Sånn ser det ut fra undersiden med adapteret montert. Fra oversiden ser det helt originalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå