Breitling Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har et RF Fanatic FNQ 6.5" komponentsett til overs. Ønsker enten å selge dette, eller å bytte det bort mot et NYTT 5 1/4" komponentsett hvis noen har. Ny pris på dette settet var 5.995,-. Ble kjøpt nytt i 2003, vært montert i bil noen få mnd, etter dette ble det pakka bort i en eske, og der har det ligget siden. Diskant"koppene" har jeg desverre ikke (koster ikke mange kronene). Noen få riper i glasset til delefiltrene, men siden filtrene som oftest er bortgjemt ser jeg ikke dette som noe problem Kom med bud på settet, eller ta kontakt hvis du ønsker å bytte WATT: 200 WATT rms: 100 Frekvensområde: 60Hz-22kHz Følsomhet: 88dB OBS. Bildet viser et 4" sett. Mitt er da noe større
Breitling Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Er vel forskjell på hva jeg vil ha, og det jeg kommer til å få Men 2000 er det vel verdt.
Breitling Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 jeg har alt:) Send meg PM med hva du kan tenke deg å bytte med da
Breitling Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Opp igjen. Avslutter budrunden søndag 18.10.09 klokken 18.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå