badsha Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 jeg har holdt på i over 4 timer med dette, men søørn da, skal det være så vanskelig????, det er kun en skrue d vet jeg men hvordan kommer jeg frrem til den, da en svæææær dings av stæmligende greie er i veien??? se bilde her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 skru ut den sylinder liggnende dingsen.. er sånn mutter på den.. den må ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 men den mutteren så jo ut som den satt fast i helvetes metallet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Det er bare og skru ut hele vanosventilen legg den pent bort og skru så ut kamsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 mener du at jeg må skru av hele greia toppdekslet etc eller kun den cylinder liggnede saken som er markert rødt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare den med rød ring rundt (vanos ventilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Skiftet kamakselsensor i går og det var et helvete hadde veldig liten plass med hendene nedi der og jeg fjerna vanos ventilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå