Raymond Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Selger alt av deler jeg ikke trenger for og kjøre om noen er intressert i noe, skal ha ned vekta så mye som mulig ganske pent svart skinn interiør osv.. skal få lagt ut noen bilder så kan dere se.. Alle priser er gjettet fram, bud ønskes Svart pent skinn 4:3navigasjon 1500,- CD-veksler 1500,- CD-Drev navigasjon 1500,- Hathylle med el.gardin 1500,- El.Speil 1500,- El.rattkontroll Ratt med knapper 1000,- Xenon lykter (Orginalt) ønsker gamle lykter med i pris om mulig. Katalysatorer Parkerings sensorer Fram/bak EDC dempere er fine og funker bra Nye klima styrings enheten 1500,- alt som en 750 skal ha om det er noe som er ønsket sett på så er det bare og be om bilde.. kan være intressert i noe byttedeler da det bli noe turbo interesse her ettervært som man kommer igang..
Raymond Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Ja, vil ha det utvendige utseende, så om noen vil ha xenon lyktene og har de gamle orginale så vil jeg gjerne ha disse med i handelen for og holde bilen slik den er ca
hillmar Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Hvor holder du til? Og er det el.justerbart ratt og dørhåndtak inne med lys i den?
Raymond Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Bilen står i sandefjord, har sikkert radio modulen radioen fungerer værtfall.. har ikke skrudd en skrue i bilen enda.. Er ratt og alt som er elektrisk ja, dørhåndtak med lys? det er jeg faktisk usikker på men, er en 95modell kan sjekke
hillmar Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Har sjekka litt med ratt, og det er mye stress å bytte, også måtte du eventuelt ha montert den mekaniske justeringa fra min bil for å få motert ratt så jeg driter i det. Men hadde vert fint om du sjekka dørhåndtaka...
Raymond Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Jepp, er varme i bakseter men, interiøret hadde vært fint å blitt kvitt komplett men, seff.. alt kan diskuteres
Raymond Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 et bud på 8000,- nå på komplett interiør med dørpaneler,el.seter framme m/memory,bakseter m/varme og dørkenmatte.
Raymond Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Er ikke lys i dørhåndtak? etter hva jeg kan finne..
Andreas 750iL Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 jeg kan være int. i bare varmeelementene i baksetete + brytere og ledningenett. Ha meg i baktankene da.
Andreas 750iL Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Har du hudraulisk åpning av bagasjelokk? Jeg har bare soft close!
Raymond Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 soft close her og.. desverre. varme elementene sitter vell inne i setene så skal du ha de får du hele setene var en hær som var intressert i stolene, så om du vil ha baksete er det ingen problem,
Raymond Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 ingen deler er borte enda.. Svart pent skinn 4:3navigasjon CD-veksler CD-Drev navigasjon Hathylle med el.gardin El.Speil El.rattkontroll Ratt med knapper Xenon lykter (Orginalt) ønsker gamle lykter med i pris om mulig. Katalysatorer myemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå