Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er jo snakk om symptomer ^^

Ganske urelevant å sammenligne forskjellige biler, men snarere tvert imot når det gjelder symptomer :b

Skrevet
Er rundt 17 520/525'er her i området, og jeg kan med hånden på hjertet si at alle de rister fra 80-100 km/t, og når jeg kommenterer det er det eneste de sier "Det er slik på 5-serie, du blir vant til det." Men så skal det ikke gå i 5-serie her, så jeg bryr meg fint lite ;)

Min rista å "bittelitt" mellom 80 å 100km.t, 97 523i.

Meget irriterende, men fant egentlig aldri ut ka som var galt, å ble vant il det :lol:

Skrevet

Jeg har en 520 1994. Den har også den samme "ristingen" i fra ca 70-90. Vet det ikke er felgene. I fjord sommer var det ikke noe risting. Så kjørte jeg en sesong med vinterdekk, med ganske bra kast i, og nå er det kommet litt risting. Er ganske irriterende så ender med at jeg gasser forbi eller holder meg under "ristesonen".

Skal skifte traversforinger, foringene på stabilisatorstaget foran og bak, så får vi se om det gir seg... Fikk merknad på forrige eu at casterstagene foran måtte byttes også snart, men vet ikke om det er de? Noen som vet om de kan stelle i stand slik risting?

Skrevet

Har samme problemet på min e36 1994. Mellom 70 og 90 rister det en del når jeg gir på, men ikke noe når jeg holder farten. Rattet er heller ikke helt sentrert. Hjulstillingen er fin. Vibrerer litt og når jeg bremser opp. Noen som har peil på hva dette kan være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...