SIR Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Hei, Jeg har siden mandag prøvd å finne noen som har supersport senkesett på lager. Både gsbildeler og parts and retards har ikke varen på lager. Er det noen her som vet om en butikk som har senkesettet på lager? Er vell siste dagen jeg kan bestille på om jeg skal få mekke bil til helgen Tenkte på modellen som har høydejustering både framme og bak. Koster 3990 på de butikkene nevnt over, men de har altså ikke varen på lager. Noen som vet?
SIR Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 kjøp FK justerbart til 3300. koed selger Er dette settet like bra som supersport sitt? Ser at koed selger tilsynelatende samme supersport senkesett som gs og p&r til 5692,50 (www14266), altså 1700 dyrere. Finner forresten ingen FK senkesett til 3300 på koed. Har du varenr?
tunamgu Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 fk ak koster 3000kr.ulempen er ikke høydejusterbart bak og at man må ha spacer.
SIR Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Er FK AK bedre Supersport? Ser at enkelte nettsider selger supersport sitt senkesett til 6990. Har bare en følelse at supersport kansje er bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå