compact Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg har en 1995 modell 328 touring som jeg gjerne vil ha bygget om til "m3". Donorbil er innkjøpt, fra den skal jeg bruke :motor,girkasse,drivverk,bremser osv. Ombyggingen skal et godkjennt verksted ta seg av. Har sendt mail til TÜV i tyskland og håper på et positivt svar fra de. Skal ringe biltilsynet og spørre de om diverse før jeg begynner ombygginga. Men er det noen her som vet om det er mulig å få dette godkjennt, eller om jeg har kasta vekk masse tid og penger ut av vinduet??
JoeNasty Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Finnes det typegodkjente M3 touring da? Har hørt om en før men kjenner ikke historien til den.Tror det kan bli vanskelig men er jo bare å høre med BT. Lykke til!
sveinis Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Du kan jo høre med Automote i Skien. De har vel bygget og fått godkjent en E39 M5 Touring, denne er vel heller ikke akkurat typegodkjent? Blei vel forresten bygget en bil til direktøren i M-avdelingen eller noe... Edit: Mulig jeg tar helt feil her...
compact Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 har sett noen utenlandske e36 M3 touring. Var jo en i england som bygde en "m3gt Touring"
JoeNasty Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Du kan jo høre med Automote i Skien. De har vel bygget og fått godkjent en E39 M5 Touring, denne er vel heller ikke akkurat typegodkjent? Blei vel forresten bygget en bil til direktøren i M-avdelingen eller noe...Edit: Mulig jeg tar helt feil her... Var vel SS Performance dette?
sveinis Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Du kan jo høre med Automote i Skien. De har vel bygget og fått godkjent en E39 M5 Touring, denne er vel heller ikke akkurat typegodkjent? Blei vel forresten bygget en bil til direktøren i M-avdelingen eller noe...Edit: Mulig jeg tar helt feil her... Var vel SS Performance dette? Mye mulig! Den lå jo til salgs her på forumet...
compact Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Vekt skulle vel gå fint, denne har jo 4,6 V8 Jadda, vet det er en alpina http://www.pistonheads.com/SALES/966563.htm
ehrnst Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 tviler på det skulle bli noe problem å godkjenne egentlig. Tror nok ikke du trenger tüv heller. Men forhør deg hvertfall med tilsynet først
wagon Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Du kan jo høre med Automote i Skien. De har vel bygget og fått godkjent en E39 M5 Touring, denne er vel heller ikke akkurat typegodkjent? Blei vel forresten bygget en bil til direktøren i M-avdelingen eller noe...Edit: Mulig jeg tar helt feil her... Var vel SS Performance dette? Mye mulig! Den lå jo til salgs her på forumet... Den M5´en kunne jeg tenkt meg hvertfall SS Performance som bygde den ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå