Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 1995 modell 328 touring som jeg gjerne vil ha bygget om til "m3".

Donorbil er innkjøpt, fra den skal jeg bruke :motor,girkasse,drivverk,bremser osv.

Ombyggingen skal et godkjennt verksted ta seg av.

Har sendt mail til TÜV i tyskland og håper på et positivt svar fra de.

Skal ringe biltilsynet og spørre de om diverse før jeg begynner ombygginga.

Men er det noen her som vet om det er mulig å få dette godkjennt, eller om jeg har kasta vekk masse tid og penger ut av vinduet??

Skrevet

Finnes det typegodkjente M3 touring da? Har hørt om en før men kjenner ikke historien til den.Tror det kan bli vanskelig men er jo bare å høre med BT. Lykke til!

Skrevet

Du kan jo høre med Automote i Skien. De har vel bygget og fått godkjent en E39 M5 Touring, denne er vel heller ikke akkurat typegodkjent? Blei vel forresten bygget en bil til direktøren i M-avdelingen eller noe...

Edit: Mulig jeg tar helt feil her...

Skrevet
Du kan jo høre med Automote i Skien. De har vel bygget og fått godkjent en E39 M5 Touring, denne er vel heller ikke akkurat typegodkjent? Blei vel forresten bygget en bil til direktøren i M-avdelingen eller noe...

Var vel SS Performance dette?

Skrevet

Mye mulig! Den lå jo til salgs her på forumet...

Skrevet

tviler på det skulle bli noe problem å godkjenne egentlig. Tror nok ikke du trenger tüv heller.

Men forhør deg hvertfall med tilsynet først

Skrevet

Mye mulig! Den lå jo til salgs her på forumet...

Den M5´en kunne jeg tenkt meg hvertfall 8)

SS Performance som bygde den ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...