Dan327t Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Selger eller bytter komplett sett, byttes mot ett eller annet eller 2000,- pluss evnt frakt. Bare å komme med bytte forslag, trenger noe m20 turbo better også Tippmann 98 act med utstyr som er ekstremt lite brukt(ca 4 ganger, alt ser nytt ut). Selges på grunn av at jeg ikke har tid til å drive med det. Alt følger med! eneste som ikke følger med er dykkeflaske. Komplett liste over alt som følger med: - Tippmann 98 act ( alle skruer rustfri, støvbeskytter) - Empire elektrisk magasin og det vanlige orginale(aldri brukt) - Remote for flaske på rygg - Podbelte 4+1 (luftflaske+4 podder) - Podholder til lår(for 2 stk) - Nakkebeskytter - Maske brukt en gang, sotet og klart glass følger med - Tippmann løpskondom - Maskerens - ca 2000 ball - Orginale skruer og verktøy
klodrik123 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 bytte paintgun mot denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116727&highlight=
klodrik123 Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 ikke jeg heller.. kjøpte den for å bruke den på bussen. men har ikke bruk for den nå lengre..
Dan327t Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 hehe ok. men du kan få kjøpe det, dette er billig og du får garantert solgt det for like mye igjen.
klodrik123 Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 ja, men har egentlig utstyr, men kjekt med mere å bytte er en grei ting da pengene mine går til bil og hus for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå