Hage!Gnom Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Hvor er det bakrutesenker er kjøpt? samme type som selges på GS?
alphez Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 3-veis bryter til tåkelykter og medfølgende ledninger?
mrbatnes Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 bakfanger? er den ripefri/god stand? begynner budet på 1700+frakt til ålesund.
bm-dobbel-v Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 bakfanger? er den ripefri/god stand? begynner budet på 1700+frakt til ålesund. er så å si strøken. skal se over den imorra å sende deg pm;)
bm-dobbel-v Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Hvor er det bakrutesenker er kjøpt? samme type som selges på GS? vet ikke. følgte med bilen. men god passform
bm-dobbel-v Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 3-veis bryter til tåkelykter og medfølgende ledninger? den har jeg. skal ta ut motoren i en coupe imorgen så begynner jeg å demontere 525en da.
Lydpotte Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Gir deg 500 for framfangern! Hvordan er interiøret i bilen? Kan hente selv, bor i indre troms.
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 kunne jo alltids slengt inn et bud på 2k for bakfanger. tro om det er mulig å bare hive den på hurtigruten, så plukker jeg den opp i Bodø?
mrbatnes Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 nei det er helt umulig hafsmo avventer for å få mer info om tilstand på fangeren før jeg byr
bm-dobbel-v Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Gir deg 500 for framfangern! Hvordan er interiøret i bilen? Kan hente selv, bor i indre troms. interiøret ser bra ut. bare førerstol og m-tech rattet som er slitt. bud på 500 for framfanger er notert.
bm-dobbel-v Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 kunne jo alltids slengt inn et bud på 2k for bakfanger. tro om det er mulig å bare hive den på hurtigruten, så plukker jeg den opp i Bodø? ja d er ikke noe problem. har en kompis som jobber på hurtigruta. skal høre. fangern så veldig bra ut. kommer bilder straks.
bm-dobbel-v Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 måtte på jobb ikveld(båt) så er ikke tiljengeli før om et par dager. mn da skrus bilen ned å delene er klar for å sendes;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå